Ofta ställda frågor

Produktinformation

Jag söker efter en viss produkt, har ni den?

  • Vi jobbar aktivt med att uppdatera produktkatalogen, hittar ni inte det ni söker kan ni kontakta kundtjänst eller någon av våra butiker.
  • Vi har (eller kan skaffa) väldigt många produkter som inte finns aktiva på webbshopen.

Hur vet jag om något finns på lager i butik?

  • På varje produktsida finns det en yta där det står "Hämta i butik (lagerstatus)" och där går det att kontrollera om aktuell artikel finns på lager i butikerna.
  • Om något inte finns på lager enligt lagerstatus rekommenderar vi er att kontakta vald butik
 

Retur & Reklamation

Hur gör jag en retur eller reklamation? (Webbshopen)

  • Kontakta kundtjänst med ordernummer och information, vi återkommer då till er så snart som möjligt.
  • Här finns det mer information rörande bl.a. retur och reklamation -> Klicka här 

Hur gör jag en retur eller reklamation? (Butik)

 

Andra frågor

Var är min beställning? (Webbshopen)

  • Har ni inte fått någon leveransbekräftelse till e-postadressen ni angav vid beställning kan ni kontakta kundtjänst.
  • När er beställning skickats går det ut en leveransbekräftelse till angiven e-postadress inkl. ett spårningsnummer.

Var finns era butiker?

  • Vi har butiker i Umeå, Skellefteå, Piteå, Luleå, Boden, Gällivare, Kiruna och Pajala. 
    • Ni hittar information och kontaktuppgifter till våra butiker här -> Våra butiker

 

Skulle det vara något annat ni funderar över är ni varmt välkomna att kontakta våra butiker eller kundtjänst.

 

 

Copyright © 2018 Latis AB. All rights reserved.