Ofta ställda frågor

Retur & Reklamation

Hur gör jag en retur eller reklamation? (Webbshopen)

  • Kontakta kundtjänst med ordernummer och information, vi återkommer då till er så snart som möjligt.

Hur gör jag en retur eller reklamation? (Butik)

Orderfrågor

Var är min beställning? (Webbshopen)

  • När er beställning skickats går det ut en leveransbekräftelse till angiven e-postadress inkl. ett spårningsnummer.
  • Har ni inte fått någon leveransbekräftelse till e-postadressen ni angav vid beställning kan ni kontakta kundtjänst.

Var är min beställning? (Butik)

Produktinformation

Jag söker efter en viss produkt, har ni den?

  • Vi jobbar aktivt med att uppdatera produktkatalogen, hittar ni inte det ni söker kan ni kontakta kundtjänst eller någon av våra butiker.
  • Vi har (eller kan skaffa) väldigt många produkter som inte finns aktiva på webbshopen.

Hur vet jag om något finns på lager i era butiker?

  • På varje produktsida finns det en yta där det står "Hämta i butik (lagerstatus)" och där går det att kontrollera om aktuell artikel finns på lager i butikerna.
  • Om något inte finns på lager enligt lagerstatus rekommenderar vi er att kontakta vald butik

Andra frågor

Var finns era fysiska butiker?

  • Ni hittar information och kontaktuppgifter till våra butiker här -> Våra butiker

Vi har handlat i en av era fysiska butiker och behöver fakturakopia, var vänder vi oss?

Skulle det vara något annat ni funderar över är ni varmt välkomna att kontakta våra butiker eller kundtjänst.
Det går såklart bra att kontakta oss genom den röda meddelande-knappen nere till höger också. 

 

Copyright © 2018 Latis AB. All rights reserved.